Wszystko zaczęło się od podróży
Wszystko zaczęło się od podróży!
Firma powstała z pasji do podróży i odkrywania nowych smaków. Łącząc pasję z biznesem stworzyliśmy De Care – miejsce pełne inspiracji, dzielenia się wiedzą oraz poszerzania horyzontów. Tworzymy własne marki, a także jesteśmy dystrybutorem zagranicznych brandów, dzięki czemu w naszej ofercie można znaleźć produkty reprezentujące różne kuchnie świata. Dzięki konsekwencji naszych działań i niezaprzeczalnej jakości naszej oferty, staliśmy się nr 1 w kategoriach etnicznych. Dziękujemy za zaufanie!
Misja
Odkrywanie nowych potraw i smaków to doskonały początek poznawania świata i odległych kultur. Z tego powodu do naszej oferty stale wprowadzamy wysokojakościowe produkty, które w mgnieniu oka przenoszą w najdalszy zakątek świata. Wierzymy, że to co jemy ma ogromny wpływ na nasze życie i samopoczucie, a gotowanie może być radością oraz nauką nowych smaków. Pragniemy inspirować i zachęcać do kulinarnych eksperymentów. Dzięki wykwalifikowanym dietetykom oraz zdolnym kucharzom, bez przerwy tworzymy przepisy, oparte na naszych produktach i oryginalnych, etnicznych recepturach. Pragniemy, aby ułatwiły one gotowanie i poznawania odległych smaków każdemu, kto pożąda nowych doznań i chce rozwijać swoje kulinarne umiejętności.
Kuchnia chińska wok
kuchnia azjatycka
Wizja
Podróż, która się nie kończy
Naszym celem jest, aby kulinarne podróże były dostępne dla wszystkich na wyciągnięcie ręki, a bariera w poznawaniu nowych, egzotycznych smaków została zatarta. Zależy nam, aby smak, jakość i zdrowotne korzyści kuchni etnicznej były stałym elementem codziennej diety jak największej liczby osób. Właśnie z tego powodu ciągle poszerzamy ofertę produktów, w które zaopatrujemy wiodące sieci handlowe oraz mniejsze sklepy.
Jesteśmy NR 1 w kategoriach etnicznych

De Care Group

chili
2018

Powstanie marki własnej

Yummity

W tym roku powstaje marka, którą łączy to co zdrowe, smaczne i szybkie w przygotowaniu. Powstanie marki wiąże się również z uruchomieniem własnej linii produkcyjnej i wejście na rynek jako producent.

Czytaj więcej

2016

Powstanie marki własnej

„Dom słońca” czyli linia produktów kuchni śródziemnomorskiej. Zaskakują mozaiką smaków, kolorów i aromatów, które są wynikiem wpływów między innymi kuchni greckiej, hiszpańskiej, włoskiej, arabskiej i tureckiej.

Czytaj więcej

2015

Powstanie marek własnych

Bogactwo Ameryki Południowej i raj dla wegetarian i wegan – tak w skrócie można opisać te trzy marki. Ciągła rozbudowa portfolio to odpowiedź na potrzeby klientów i zmiany zachodzące na rynku.

Czytaj więcej

2006

Pierwsza marka własna

House of Asia

Marka początkowo zawierała wyłącznie produkty kuchni japońskiej. Rozwój kuchni egzotycznej spowodował, że produkty zostały podzielone na trzy linie kolorystyczne czarna – japońska, czerwona – chińska, zielona – tajska, z charakterystycznym logo i czarnym kwadratem.

Czytaj więcej

1991

Budowanie sieci kontaktów w branży

Powstanie De Care Group

De Care – Taką nazwę miała mieszanka olejków zapachowych kupiona w New Delhi, w małej uliczce obieżyświatów. Pamiętna buteleczka do tej pory stoi na biurku Macieja Szały, współzałożyciela firmy.

1986

Powstanie sklepu „Osiem skarbów”

Początek kulinarnej przygody i egzotycznego biznesu

Ewa Śleszyńska i Maciej Szała otwierają mały sklep o nazwie „Osiem skarbów” (cyfra osiem uznawana jest w kulturze chińskiej za szczęśliwą), w którym sprzedawano pałeczki oraz rękodzieło z Azji.